Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies op de website.
We hopen natuurlijk dat alles binnen Zeeburgia voor iedereen naar tevredenheid verloopt. Maar natuurlijk kan het zo zijn dat je het ergens mee oneens bent. Voor die gevallen is een klachtenprocedure binnen Zeeburgia gemaakt. Op deze manier kun je makkelijk terugvinden waar je met je klacht terechtkunt, zodat snel kan worden opgelost.
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken bij AVV Zeeburgia of dat er een incident heeft plaatsgevonden. Wij willen dit graag horen en kijken dan wat we hieraan kunnen doen.
Controleer eerst hierboven bij welk loket je moet zijn.
Voor overige klachten verzoeken wij je onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Onze secretaris neemt jouw klacht in behandeling, verwijst deze door naar het juiste loket en stuurt je een ontvangstbevestiging. Indien nodig nemen wij contact met je op.
Klachten kunnen niet anoniem ingediend worden.
Wil je eerst vertrouwelijk je klacht bespreken? Neem dan contact op met onze vertrouwenspersoon.
Omschrijf hieronder jouw klacht zo kort en duidelijk mogelijk.
Bij een incident verzoeken wij de exacte datum & tijd en indien van toepassing namen van betrokkenen en getuigen te vermelden.
voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!
Sommige widgets kunnen meerdere malen worden toegevoegd. Bij meermaals toevoegen wordt achter de widgetknop aangegeven hoeveel keer de widget is toegevoegd.